lördag 2 januari 2010

Tilde fick välja två chokladbitar ur en paradisask idag. Hon tog dom två äckligaste men hon var jäkligt nöjd ändå :) Hon såg ut som "hej kom och hjälp mig" och fick hoppa ner i badet på en gång, tyvärr så hittade jag inte kameran så jag kan inte visa hur lycklig och kladdig hon var :D

Behöver lite hjälp.. Är sugen på att göra om tvättstugan men vet inte vad som gäller då vi måste måla och lägga nytt golv med tanke på att det klassas som våtrum (tror jag?!) så om någon vänlig själ vet hur jag ska göra för att få till det grett med försäkringsbolag (vore bra med tips på hur man övertalar en sambo som är mindre sugen på att börja renovera också) vore det toppen! :) Har försökt googla men får inte fram det jag behöver veta.

2 kommentarer:

Hannah Bågling Källström sa...

Be "Rosen" hjälpa er :)

Anonym sa...

ska kolla bygg ama imorgon ja åt dig... Thomas