torsdag 5 augusti 2010

Torsdag, städ och tvättdag.. veckans tråkigaste dag helt klart.. Och dessutom så räcker det inte så jag har infört två städ och tvättdagar, måndag och torsdag.. blää
Så idag har jag städat och tvättat och vi väntar på en värderingsgubbe som ska komma hit så jag måste röja upp på övervåningen så att han iaf kan ta sig dit upp.. Och jag vet inte när han kommer, han skulle höra av sig när han hade vägarna förbi så det känns lite stressigt..

Igår va Marie (Gunilla) hit och det va jätte mysigt och trevligt, hon köpte med sig så vi kunde käka tacos, typ hundra år sedan jag åt det så det va riktigt gott.. Dock åt jag så att det kändes som jag skulle spy.

Sedan jag fick barn så har jag ju börjat med viktväktarna (dom har ett program som man kan följa när man ammar) och nu har jag bara 3,5 kg kvar som jag vill gå ner och börjar få lite smått panik för att snart vara klar... Jag hoppas verkligen att jag kan hålla min vikt sen.

Nä jag bjuder på en bild på Pelles super snygga tapet..

5 kommentarer:

Lena sa...

Vilken himla cool tapet!!! =)

Självklart kommer du kunna hålla vikten när du är "klar", jobbar man så hårt för att nå ett mål är det klart du kan hålla målet sen!

Hannah Bågling Källström sa...

Sitter inte tapeten lite snett ;P

JeL. sa...

skit snygg tapet!

Johanna sa...

Tack så mycket!! Den är såå snygg dendär tapeten! Jag har beställt en åt saga också, fast rosa ;)
måste komma och hälsa på nåt snart! kraam

Carro sa...

Shit vad duktig du är! Såg ju att nått hade hänt med dig när du lämnade Tilde på dagis :) Jag längtar till jag kommer i mina jeans och sånt men det lär ju tröja ett tag :p