måndag 31 januari 2011

Jag har färgat håret rött :) Ska lägga upp en bild så fort jag blir hyffsat nöjd med resultatet. För tillfället är det lite för ljusrött men ska lägga i en färg till så kanske det blir bättre men känns som jag måste vänta tills helgen eller något för att inte pajja håret totalt!

Annars så börjar vi äntligen bli friska här hemma. Jag är dock väldigt snorig och har ont i bihålorna och Pelle har ögoninflamation, men det ger nog med sig snart hoppas jag! Jag hoppas att vi blir friska snart så att vi kan börja träffa folk snart igen, blir lite lätt knäpp av att inte umgås :)


Imorgon ska Tilde på dagis och jag ska ringa efter lite papper så att jag kan söka dagisplats åt Pelle. Det känns inte så kul :( Skulle lätt kunna vara hemma jämt med mina barn om det hade varit ekonomiskt möjligt! Ska ansöka om dagisplats from 1 augusti eller den 1 september har inte bestämt mig än men han hinner ju nästan bli 1½ år iaf!


Nog för nu!


Inga kommentarer: