torsdag 5 mars 2009

5/3 2009

Åh vad jag hatar snö, kan den inte bara tina bort så det blir vår någon gång!!
Fast idag har det ju faktiskt legat på +1 grad typ hela dagen så det är ju bra, men det lär väl ska komma typ en meter snö till innan den här vintern är över :P
Ja ja, vad har hänt sen sist då.. Förra helgen så va vi in till stan och storhandlade, hälsade på Theo och hälsade på Albin.. Deras föräldrar var så klart där också..
I veckan så har Elin varit här å hälsat på & Mamma, Frida å hennes kompis kom förbi en sväng också.. annars så har det varit lugnt..
Igår va Tilde helt omöjlig att lägga, läggningen tog TVÅ TIMMAR!! det brukar ta typ 5 minuter, jag fick en chock och trodde att jag skulle bli knäpp.. hon somnade alltså inte förns typ nio, sen vaknade hon ett x antal gånger på natten. Klockan fyra imorse (läs inatt) så vaknade Tilde och tyckte att vi skulle kliva upp, vägrade somna om men hon fick komma till våran säng och vi låg och mös till nio. Hon har ju alltid sovit jätte bra så jag hoppas verkligen inte att det här är långvarigt.
Idag så har vi varit och grattat Lena som fyller år idag, fick massa go fika och träffa en massa trevligt folk!
Är sugen på att byta layout på bloggen, men när man gör det så försvinner tydligen allt på sidan och det känns inte så lockande för tillfället att sitta och fixa allt sånt igen så jag får ta det någon annan dag.
Bjuder på lite kort på min lilla prinsessa!

Inga kommentarer: