tisdag 21 april 2009

Hat

Jag känner hat emot försäkringskassan för att dom är så orättvist och att allt verkligen hänger på vem man får prata med. Massa ris på dom.
Jag känner hat emot skatteverket för att vi inte ska få tillbaka våra skattepengar förns december. Där rök veden, bänkskivorna och min efterlängtade altan. Ännu mera ris på dom.

Men sen har jag ju massa kärlek också och all min kärlek går till dom jag tycker om :)
Min blivande kom hem igår efter jobbet och hade köpt glass och under middagen så säger han att han ska storstäda toaletten nere. Toaletter skiner nu mera som bara den och känns riktigt fräsch (?).
Lillhallen är klar. Tänkte ta lite bilder och lägga upp men barnvagnen stod där nu så jag får ta det någon annan dag. Jag har snart målat sex luckor och en låda så nu är det bara tolv luckor och nio lådor kvar :). Det går sakta men det blir så himla snyggt och en jäkla skillnad.
Idag kom våran diskmaskin också efter nästan tre veckors väntan. Glad som tusan och ringer Henke som får komma hem på lunchen och koppla in den. (Kan ju inte vänta tills han har slutat heller :)) Till min stora besvikelse så är det en buckla på framsidan. Jag ringde till dom på elgiganten och det ska komma en rep. och byta ut luckan. Det är skönt när det går så lätt.

Sötnos


Hur kan vuxna karlar/män/pojkar tycka att det är så roligt att åka/köra traktor?

Hjälper pappa att städa toaletten

Sötisen Albin var och hälsade på igår!

3 kommentarer:

Jennie sa...

ville bara lägga till HAT MOT ALFAKASSAN tillö hat listan!!!!!Världens sämsta och mest Oproffsiga företag jag kan tänka mej!

johannah sa...

hej, allt bra med er? jag har köpt dom på dollarstore faktiskt och det är strl 20. visst är dom söt?:) kram

Anders sa...

Tjena

Grattis på namnsdagen!