söndag 12 april 2009

Våran påsk i bilder

Påsken har spenderats med min supersnygga släkt & familj. Jag har ätit så jag har nog gått upp dom 26kg jag har gått ner sen förlossningen. Mohahaha.

Fredagen så va vi i tannsjön, där var alla mina syskon -Jens m. familj. Så vi var en hel hög. Skit fint väder och godis, godis, godis, mat och efterrätt.







Lördagen va vi också till tannsjön då hade halva syskonskaran farit hem men det va mysigt ändå. Mer godis och mer mat :P





Idag så har vi varit nere vid båthuset i edefors. Ännu mera mat och godis.



Vi har även hunnit med lite hemma också. Är inne på den tredje luckan och hallen är snart färdig för att börja inredas. Ingen diskmaskin har vi fått, är förbannad på elgiganten för det stog att det skulle vara 1-3 dagars leveranstid och det är 1 ½ vecka sedan jag beställde den. Men förhoppningsvis så får vi den till veckan iaf. Lägger upp bilder på hallen och köket när det börjar någorlunda klart.

2 kommentarer:

Camilla sa...

Såg härligt ut det där! Men jag saknar en snygg brutta som jag vet var i Tannsjön.
Jag har tagit bilderna du tog på mina prinsar, kanske lägger ut dom jag med någon dag för jag tyckte de var så fina. Hoppas det är ok.

Kramar Camen

Matilda sa...

Precis som du säger, det måste vara rutiner för att funka !
Killarna är väl lite för klena dom haha ;)

Med oss är det bra, hoppas allt är bra med er med ! Massor av kramar*