söndag 25 juli 2010

Här hemma renoveras det för fullt. Igår började jag lägga golv i Tildes rum och idag vart det klart. Håller på i Pelles rum också så våran övervåning är ett kaos för tillfället. Ska åka in till stan och köpa tapeter och golv till Pelles rum så att det finns hemma. Lägger upp bilder på Tildes rum när kvartstaven har blivit dit spikad.

Igår va vi hemma hela dagen och gjorde lite nytta. På kvällen följde jag med Hannah, Fredrik och Alexander till flykärlen, där var det skit trist så vi for hem ganska tidigt men jag kunde inte somna när jag kom så jag har varit helt slut i kroppen hela dagen.
Idag har vi grattat Alexander som fyller år imorgon.

Hörs!


1 kommentar:

Anonym sa...

Kul att du börjat skriva igen, det är ju inte så ofta vi träffas nu när vi nästan aldrig är i stugan. Så fortsätt att skriva och lägg ut bilder på dina juveler så jag får se dem lite.
Kram Camen G