tisdag 10 februari 2009

10/2 2009

Länge sen igen.. ska försöka att bli lite bättre iaf :P
Sen sist så har Frida hunnit fyllt år (vågade inte lägga ut någon bild på henne då eftersom hon är lite hemlig). Jag for iaf in på kalas. Tilde och Henke fick stanna hemma.
I fredags så fyllde Camilla G år. Tror inte att det var något bjudkalas då, så mamma var dit med en present från oss.
Helgen som var så gjorde vi typ ingenting, snöade så jäkla mycket, säkert en halvmeter så det gick inte att göra så mycket. Var till Fredde och Hannah å kollade på när dom åt sushi, jag smakade även en liten bit men tror inte att det är något för mig. På söndagen så va vi och hälsade på Theo m. familj, tror att Theo berättade för Tilde att det faktiskt är skit kul å vakna på natten så nu i två nätter så har Tilde vaknat typ 250 ggr per natt å velat haft tutten! Det är väldigt drygt!!
Marie (Gunilla) var hit en sväng förra veckan. Vi pratade massa och Tilde fick en julklapp :)
Vi har även beställt en grej till våran frys så snart så funkar den å vi kan slänga ut den som vi har i datarummet. Ska ta och ta ett ryck i det snart igen. Det är ju så djävulskt i grejer där inne!! Vet inte riktigt vart jag ska lägga allt och det mesta är ju Tildes kläder som hon har växt ur eller snart ska ha, skulle väl kunna he upp lite på vinden men är rädd att det är råttor däruppe :S
Nä nu tror jag att Tilde är vaken så jag ska hämta upp henne!


Tilde leker tittut :)



Nyvaken sötpropp

Har även blivit utmanad av Hannah. Det hela går ut på att ta den sjätte bilden i den sjätte mappen.

Hmm, har fått den här bilden av Marianne, det är i Duved tror jag när Malin & Dave hade kommit hem. Dom hade då ett "kalas" eftersom dom nyss hade gift sig hemma i Australien. Jaja, jag var inte där så jag vet inte så mycket mer.. Med på bilden är iaf, Frida, Vilmer, Angela, Yvonne, Anders, Viggo, Camilla, Per och Fredrik. Tror att det är Alma som sitter i stolen också :)

Jag utmanar alla som vill.....

1 kommentar:

Lena sa...

Jasså minsann, han skvallrade när ni var hit... =P Hoppas det ordnar upp sig på den fronten för oss båda nu för det är jobbigt i längden... Kramen