fredag 13 februari 2009

13/2 2009

Fredagen den 13:de, jätte läskigt.. Näe har nog inte haft någon som helst otur idag tror jag, vi har blivit friska allihopa, vi har hunnit städa huset och nästan hunnit tvätta alla kläder så nu är det HELG här hemma...
Som sagt nu är vi friska igen, Tilde är piggare än piggast och har ätit jätte bra hela dagen förutom vällingen som hon vägrade, men det löser sig förhoppningsvis till snart.
Jag och Henke beställde hem en varsin vesse från Blå, mums tänkte vi som knappt har ätit något på jätte länge, jo tjena fick typ i oss en halv, ilag alltså.. så vi har typ en och en halv pizza i kylen :P
Hoppas att någon törs umgås med oss i helgen, för jag vill umgås!!
Imorrn är det alla hjärtansdag också, hoppas att Tilde har kommit på någon riktigt bra present till sin mamma och pappa!
Tilde pratar om tant Elin varje dag och vill att hon ska komma och hälsa på snart!

En tokig "julbild" på Tilde..

1 kommentar:

Hannah Bågling Källström sa...

Jag är så rädd att bli sjuk så jag tror inte jag törs träffa nån...på hela veckan :)