lördag 21 februari 2009

21/2 2009

Det effektiva bloggandet höll inte i sig så länge.. :P
Vi åkte pulka förra lördagen och var ner till svärföräldrarna och smittade dom med vinterkräksjuka.
I måndags va min kära vän Elin hit och hälsade på, skit kul eftersom det var tok länge sen vi träffades! Resten av veckan har varit lugn. Igår va vi på blå och åt pizza med Fredde, Hannah, Anders och Anna. Idag skjutsade jag in Fredde och Hannah på flyget. Lämnade dom och for hem igen på en gång. Va in på flyget och i princip bara vände, kostade ändå 15 kr för "parkeringen" snacka om att dom måste tjäna pengar på den parkeringsavgiften.
Idag mitt på dagen kom mamma och Sanna hit, vi fikade och lekte lite sen så for dom hem igen. Tilde fick två par hemstickade tjocksockar, två tröjor och ett par strumpbyxor och jag fick en godispåse :). Sen for vi till Singa & Ewa och käkade middag. Mums!!
Henke har pannjour idag och det har varit lite tjorv med pannan så han har vare tvungen å åkt upp och fyllt på spån typ varannan timme eller nå sånt, drygt!

Nu börjar snart hot chick och den är ju skit kul så den måste jag ju se! Lägger upp lite kort på min prinsessa. Försöker vattenstämpla korten, får till det men bilderna blir så djävulskt stora.. någon som vet hur jag gör för att förminska dom? Använder nå photoshop som följde med datorn och det är inte alls som det som jag har lärt mig så jag fattar noll. Jennie, jag vill låna skivan av dig så fort du får tag på den!!

5 kommentarer:

Anna sa...

ååå jag vill komma och hälsa på er!!

Jennie sa...

Japp japp är på G

Anonym sa...

Fasters sötnos, hom har blivit galet stor nu. Snart kommer hon börja prata om hur mkt hon saknar sin faster och såå tror ja : )

Anonym sa...

meeen va stor hon har blivit.. :) hon är ju så himla söt! hoppas de är bra med er! Kram

elin sa...

Ja den är fantastisk, kan du med kameran så kanske du kan ha en liten snabb kurs med mig. Det är vissa saker som jag inte riktigt får till... hmmm