onsdag 11 februari 2009

11/2 2009

Nu är jag riktigt flitig känner jag, uppdaterar två dagar i sträck :)

Igår så var Jennie, Olle och sötnosen Albin hit och hälsade på. Vi snackade å drack kaffe.
Tilde spydde en gång på natten.. yippie vi som har gjort allt för att skydda oss mot magsjuka, så får hon det ändå!! Ja ja, hon spydde bara en gång och sen har hon bara tokbajsat..

Ikväll är det ju kärringgympa (vattengympa) vet inte om jag ska med eller inte. När jag känner efter så mår ju jag också illa, men det kan ju vara psykiskt. Så jag väntar tills kvällen och får se hur det artar sig...

Var ju meningen att Hannah skulle komma hit idag och underhålla mig med en film, men hon tordes inte komma nu när Tilde har magsjuka.. fegis :) Så vi tar filmen imorrn istället.. Saw V tror jag att det var, de andra saw filmerna är hur bra som helst och jätte läskiga.

Shit vilket babyboom år det här är, ännu en till har anslutit sig. Skojjsigt värre.

Nä nu får det räcka..

Jennie & Albin på nyårsafton

3 kommentarer:

Hannah Bågling Källström sa...

hehe jennie ser ju nästan full ut, hade ni värsta fylleslaget eller :) Nu ska jag spendera eran julklapp på wiks, kram

Lena sa...

Jag tog mig inte helelr iväg på gympan så vi får ta nya tag sen! Hoppas Tilde kryar på sig snart! Kramen

Jennie sa...

Hahaha skulle just skriva att jag tyckte jag var sååå ful på bilden och att jag såg packad ut men det hade redan Hannah uppmärksammat,.. dessutom såg ju Albin lika full ut,.. så det är bäst jag förtydligar att nej nej jag var helt nykter och Albin med (förhoppningsvis jag var ju inte där hela kvällen)hhi vi var nog bara lite trötta,.. eller mycket trötta, inte ofta jag är uppe ända till 12!!!